By MS|May 06, 2020

Вашій увазі експрес-огляд медіа-активності основних гравців галузі та стисле резюме щодо вподобань споживачів, адже саме зараз час зафіксувати позиції, з яких основні учасники ринку входять в кризу, викликану скороченням економіки у зв’язку з COVID-19.

By MS|May 05, 2020

Зупинка економічної активності у сфері послуг привела до стрімкого падіння категорії «Побутового обслуговування», та можливо у найближчому майбутньому відновиться, особливо після пом'якшення карантинних заходів.

 

By MS|Apr 27, 2020

У новій реальності всі ми вимушено пристосовуємося до нового стилю життя. Більше часу з гаджетами приводить до трансферу споживацьких звичок з оф-лайну в он-лайн.

By MS|Apr 16, 2020

За останні роки кількість користувачів інтернет в Україні зросла на 15%. Частота використання інтернет демонструє ріст і наразі кількість споживачів, які користуються цим медіа щодня, зросла на 35% що безумовно позитивно вплинуло на категорію онлайн розваг.

By MS|Apr 13, 2020

На час карантину Кабінет Міністрів дозволив дистанційний продаж ліків та медичних товарів. Дозвіл стосується лише компаній в яких є відповідна ліцензія. Окрім цього, уряд дозволив організовувати та здійснювати доставку безпосередньо споживачам із дотриманням умов зберігання лікарських засобів, визначених виробником під час їх транспортування. 

By MS|Apr 08, 2020

Коли більшість відповідального світу сидить по домівках, ми всі мріємо про час, коли зможемо реалізувати скасовані плани.

 

By MS|Apr 07, 2020

Побутова хімія – один з напрямків споживчого сектору, що пропонує продукцію з умовно необмеженим, у порівнянні з більшістю інших повсякденно необхідних речей, терміном вжитку. В період карантину подібна характеристика очікувано призводить до ситуативного сплеску споживання побутової хімії, оскільки запас подібної продукції можна створити на доволі тривалий час.

By MS|Feb 28, 2020

Глядач має всі можливості обирати саме той контент, який його влаштовує, а провайдери вимушені боротися за кожного абонента та шукати нові шляхи для залучення аудиторії.

By MS|Dec 05, 2019

Конкуренція потребує нових рішень та нового підходу до рекламного протистояння. Гравців, що застосують ефективні медійні стратегії очікують кращі позиції на ринку.

By MS|Dec 04, 2019

Основою розвитку фінансової категорії стали організації, що спеціалізуються на мікрокредитуванні, а також пропозиції споживчих кредитів від банків. Доля сегменту «Кредити» у 2019 році склала 55%(ТБ рейтингів за eqGRP), а з них 84% - це мікрокредитування та споживчі кредити.

By MS|Dec 02, 2019

Понад 50% українців мають домашніх тварин. Значна частина з них проживає у сільській місцевості, але й у містах це близько 4,4 млн осіб віком у віці 16-65 років.

By MS|Nov 14, 2019

20-го січня 2020 року відбудеться кодування українських телеканалів на супутнику, а для продовження перегляду буде необхідно підключитись до офіційного оператора.

By MS|Oct 01, 2019

Основні тенденції активності гравців пивної категорії, динаміка  споживання та знання ключових торгових марок.

By MS|Sep 08, 2019

Вибори не тільки дають надію голосуючим на позитивні зміни в країні, а також є предметом для оцінки ефективності медіа-інвестицій.

By MS|Sep 07, 2019

Фармацевтична категорія — головний інвестор телевізійних каналів.