Вашій увазі експрес-огляд медіа-активності основних гравців галузі та стисле резюме щодо вподобань споживачів, адже саме зараз час зафіксувати позиції, з яких основні учасники ринку входять в кризу, викликану скороченням економіки у зв’язку з COVID-19.
Зупинка економічної активності у сфері послуг привела до стрімкого падіння категорії «Побутового обслуговування», та можливо у найближчому майбутньому відновиться, особливо після пом'якшення карантинних заходів.
У новій реальності всі ми вимушено пристосовуємося до нового стилю життя. Більше часу з гаджетами приводить до трансферу споживацьких звичок з оф-лайну в он-лайн.
За останні роки кількість користувачів інтернет в Україні зросла на 15%. Частота використання інтернет демонструє ріст і наразі кількість споживачів, які користуються цим медіа щодня, зросла на 35% що безумовно позитивно вплинуло на категорію онлайн розваг.
На час карантину Кабінет Міністрів дозволив дистанційний продаж ліків та медичних товарів. Дозвіл стосується лише компаній в яких є відповідна ліцензія. Окрім цього, уряд дозволив організовувати та здійснювати доставку безпосередньо споживачам із дотриманням умов зберігання лікарських засобів, визначених виробником під час їх транспортування.
Коли більшість відповідального світу сидить по домівках, ми всі мріємо про час, коли зможемо реалізувати скасовані плани.
Побутова хімія – один з напрямків споживчого сектору, що пропонує продукцію з умовно необмеженим, у порівнянні з більшістю інших повсякденно необхідних речей, терміном вжитку. В період карантину подібна характеристика очікувано призводить до ситуативного сплеску споживання побутової хімії, оскільки запас подібної продукції можна створити на доволі тривалий час.
Глядач має всі можливості обирати саме той контент, який його влаштовує, а провайдери вимушені боротися за кожного абонента та шукати нові шляхи для залучення аудиторії.
Конкуренція потребує нових рішень та нового підходу до рекламного протистояння. Гравців, що застосують ефективні медійні стратегії очікують кращі позиції на ринку.
Основою розвитку фінансової категорії стали організації, що спеціалізуються на мікрокредитуванні, а також пропозиції споживчих кредитів від банків. Доля сегменту «Кредити» у 2019 році склала 55%(ТБ рейтингів за eqGRP), а з них 84% - це мікрокредитування та споживчі кредити.
Понад 50% українців мають домашніх тварин. Значна частина з них проживає у сільській місцевості, але й у містах це близько 4,4 млн осіб віком у віці 16-65 років.
20-го січня 2020 року відбудеться кодування українських телеканалів на супутнику, а для продовження перегляду буде необхідно підключитись до офіційного оператора.
Основні тенденції активності гравців пивної категорії, динаміка споживання та знання ключових торгових марок.
Вибори не тільки дають надію голосуючим на позитивні зміни в країні, а також є предметом для оцінки ефективності медіа-інвестицій.
Фармацевтична категорія — головний інвестор телевізійних каналів.