Молодь чи старші: хто надає перевагу дешевшим брендам?

Особливості споживчої поведінки українців помітно різняться в залежності від віку. Згідно з дослідженням Gradus, більшість респондентів у всіх вікових групах обирають дешевші бренди для товарів повсякденного вжитку, але чим старша аудиторія — тим більш виражена ця тенденція.

Зокрема, серед українців віком 45+ років аж 73% зазначили, що переважно обирають дешевші бренди. У групі 25–44 років таких вже 59%, а серед молоді 18–24 років57%. Хоч різниця між двома молодшими категоріями не критична, вона показує збереження певної лояльності до брендів серед молоді.

Цікаво також, що частка тих, хто продовжує обирати дорожчі бренди, найбільша саме серед молодших споживачів — 34% у віці 18–24 років. Для порівняння, серед 45+ лише 15% залишаються прихильниками преміум-сегменту.

Ще один показовий момент — незалежно від віку, кількість тих, кому складно дати відповідь, коливається в межах 10–12%, що свідчить про досить чітку саморефлексію споживачів щодо власної поведінки.

Media Systems — аналітика, яка працює на результат.

Джерело: https://gradus.app/uk/open-reports/consumer-and-cultural-trends-influenced-war/; Дані оброблено Media Systems

 

З повагою,
Команда Media Systems