Карта каналів: які аудиторії дивляться які телеканали

На основі даних Nielsen, команда Media Systems побудувала карту українських телеканалів, яка ілюструє, які аудиторії мають найвищу афінність до тих чи інших каналів. Це не просто про охоплення — це про релевантність: кого реально можна знайти перед екраном.

Для старшої аудиторії помітно виокремлюються «Суспільне», «Твій Серіал», «Мега», «Дача» та «К2» — канали, що забезпечують стабільний перегляд серед глядачів віком 55+.
Молодша аудиторія тяжіє до розважального контенту: «Новий канал», «ТЕТ» і «М2» мають найвищі показники серед глядачів до 35 років.
Серед жінок чітко лідирують «СТБ», «1+1 Україна», «Бігуді» — саме ці канали формують емоційний зв’язок із жіночою ЦА.
Натомість чоловіки частіше обирають динаміку: «Твоє кіно», «ICTV2» та спортивні канали демонструють найвищу афінність до чоловічої аудиторії.

Водночас, кожен із сейлз-хаусів — Ocean Media, Sirius Media, Space Media — має у своєму наборі канали з різними аудиторними ядрами. Це дозволяє будувати збалансовані кампанії в межах однієї групи та досягати потрібного охоплення через правильну комбінацію каналів.

Media Systems — аналітика, що працює на результат.

Джерело: Nielsen, закупівельні аудиторії каналів; розмір кульки відповідає Shr 18-60 50k+ +гості; Дані оброблено Media Systems

З повагою,
Команда Media Systems