By MS|Jul 31, 2025

Цінність та якість залишалися головними критеріями вибору взуття, але пріоритети покупців змінилися.

By MS|Jul 29, 2025

Як змінилися споживчі пріоритети при виборі горілки у 2024 році?

By MS|Jul 24, 2025

Вибір побутової техніки в Україні — це баланс між ціною й якістю, але акценти змінюються залежно від категорії товару.

By MS|Jul 22, 2025

Український медіаринок відновлюється швидше, ніж багато хто очікував — і саме зараз важливо зрозуміти, як діяти далі. Про все і навіть більше - в статті Дениса Цимбалюка для УАМ.

By MS|Jul 17, 2025

Вибір питної води дедалі частіше базується не лише на ціні, а й на довірі до якості, походження та смакових характеристиках.

By MS|Jul 15, 2025

Вибір банку українцями дедалі більше визначається довірою, сервісом і зручністю, а не лише фінансовими вигодами.

By MS|Jul 10, 2025

Що визначає вибір мінеральної води в українських покупців — оновлена структура мотивації.

By MS|Jul 08, 2025

Як рівень довіри українців залежить від розміру бізнесу — актуальний зріз сприйняття великих, середніх і малих компаній.

By MS|Jul 03, 2025

Що стало важливішим для українців при виборі продуктового магазину у 2024 році — порівняння з довоєнним періодом.

By MS|Jul 02, 2025

Що дивляться і де спілкуються українські діти онлайн — актуальний зріз користування інтернетом у покоління 10–17 років.

By MS|Jun 26, 2025

Як українці використовують штучний інтелект і що думають про його вплив на майбутнє — результати опитування.

By MS|Jun 24, 2025

Як поводяться українці під час рекламних блоків на телебаченні — результати свіжого опитування.

By MS|Jun 19, 2025

Як змінюється спонтанність покупок з віком — аналізуємо на основі даних.

By MS|Jun 17, 2025

Якщо ви шукаєте, де саме ваша аудиторія на телебаченні — ця карта каналів дає чіткі підказки.

By MS|Jun 12, 2025

Як різниться вибір між дешевими та дорожчими брендами серед українців різного віку — дані дослідження Gradus.

By MS|Jun 10, 2025

Нові дані Kantar показують, які мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденного життя українців.

By MS|Jun 05, 2025

Ландшафт користування телевізійними сервісами в Україні стрімко змінюється — глядачі переорієнтовуються на нових гравців.

By MS|Jun 03, 2025

Більшість українців поєднують перегляд ТБ з використанням інтернету, але третина залишається поза цим сценарієм.