За допомогою цієї соціальної мережі можна охопити ~45% аудиторії в Україні.
Зміна закупівельної аудиторії та відповідно її рейтинг призведе до прихованої інфляції.
ШІ стане найважливішою тенденцією у 2024 році.
Google пропонує різноманітні способи визначати аудиторію для своїх рекламних кампаній, відповідаючи інтересам потенційних клієнтів.
Олімпійські ігри надихають людей займатися спортом, а деякі бренди активно використовувати цей період для медійних кампаній.
ШІ - "В Україні середній користувач інтернету має доступ до 2-3 пристроїв для підключення до мережі."
Зростання телеперегляду означає що люди проводять значно більше часу перед ТБ екранами та начебто відпочивають, але це тільки з однієї сторони...
Реакція ТОР50 рекламодавців на довготривалі відключення та перспективи для інших.
Тривалі відключення світла змінили не тільки наповнення холодильника, а також споживання медіа в цілому та класичного ТБ зокрема.
ТБ рейтинг, охоплення аудиторії в травні 2024-го року та до чого тут навколишня температура та пісенний конкурс.
Інструментарій та умови для підвищення ефективності креативу досліджували експерти та маркетинговий агрегатор Thinkbox.
Медіасфера постійно змінюється та розвивається разом з технологічними та соціокультурними змінами у суспільстві.
Цифрове інтерактивне телебачення (IPTV) впевнено завойовує українських телеглядачів.
Якщо у вас є сформована ціль - команда Media Systems побудує ефективну медіакампанію чітко під Ваш запит.
Нещодавно команда експертів з пошуку ефективних медіа-рішень Media Systems дослідила поведінку вітчизняних користувачів онлайн-банкінгу. І хоча це дослідження створене передусім для маркетинг-директорів та менеджменту банківської сфери, усім іншим теж є на що глянути та над чим подумати.
Висока конкуренція серед аптек спричинена тим, що масштабування онлайн набагато дешевше та перспективніше офлайн з однієї сторони, та розвитком супутніх онлайн-сервісів з іншої.