By MS|Aug 21, 2025

У 2024 році покупці косметики дедалі більше орієнтувалися на якість, зменшуючи роль ціни у своєму виборі.

By MS|Aug 19, 2025

Ефективність реклами напряму залежить від того, які її елементи запам’ятовує споживач.

By MS|Aug 14, 2025

У 2024 році смаки споживачів у виборі вина залишалися стабільними, але з’явилися й помітні зрушення у пріоритетах.

By MS|Aug 12, 2025

Медійний ринок України пройшов через різкі спади та вражаюче відновлення, зберігаючи позитивну динаміку останніх років.

By MS|Aug 07, 2025

У 2024 році смак остаточно закріпився як головний фактор при виборі йогурту, але на другий план вийшли інші не менш важливі критерії.

By MS|Aug 05, 2025

У різних категоріях товарів реклама демонструвала не лише різний рівень охоплення, а й ефективність запам’ятовування бренду.

By MS|Jul 31, 2025

Цінність та якість залишалися головними критеріями вибору взуття, але пріоритети покупців змінилися.

By MS|Jul 29, 2025

Як змінилися споживчі пріоритети при виборі горілки у 2024 році?

By MS|Jul 24, 2025

Вибір побутової техніки в Україні — це баланс між ціною й якістю, але акценти змінюються залежно від категорії товару.

By MS|Jul 22, 2025

Український медіаринок відновлюється швидше, ніж багато хто очікував — і саме зараз важливо зрозуміти, як діяти далі. Про все і навіть більше - в статті Дениса Цимбалюка для УАМ.

By MS|Jul 17, 2025

Вибір питної води дедалі частіше базується не лише на ціні, а й на довірі до якості, походження та смакових характеристиках.

By MS|Jul 15, 2025

Вибір банку українцями дедалі більше визначається довірою, сервісом і зручністю, а не лише фінансовими вигодами.

By MS|Jul 10, 2025

Що визначає вибір мінеральної води в українських покупців — оновлена структура мотивації.

By MS|Jul 08, 2025

Як рівень довіри українців залежить від розміру бізнесу — актуальний зріз сприйняття великих, середніх і малих компаній.

By MS|Jul 03, 2025

Що стало важливішим для українців при виборі продуктового магазину у 2024 році — порівняння з довоєнним періодом.

By MS|Jul 02, 2025

Що дивляться і де спілкуються українські діти онлайн — актуальний зріз користування інтернетом у покоління 10–17 років.

By MS|Jun 26, 2025

Як українці використовують штучний інтелект і що думають про його вплив на майбутнє — результати опитування.

By MS|Jun 24, 2025

Як поводяться українці під час рекламних блоків на телебаченні — результати свіжого опитування.