Попри війну, регулярність онлайн-покупок в Україні продовжує зростати. У 2024 році 42% українців здійснювали покупки через інтернет раз на тиждень або частіше. Для порівняння, у 2021 році таких було 39%.

Це свідчить не лише про поступову адаптацію споживачів до нових умов, а й про глибоку інтеграцію діджиталу у повсякденне життя. Онлайн-ритейл вже не просто альтернатива традиційним магазинам — це повноцінний і звичний канал споживання.

Зростання показника щотижневих покупок означає також вищу конкуренцію між брендами в цифровому просторі. Аби залишатися помітними та ефективними, компаніям недостатньо просто бути присутніми в онлайні — важливо точно розуміти поведінку аудиторії, оптимізувати рекламну активність і вибудовувати стратегії, засновані на даних.

Саме це лежить в основі підходів Media Systems. Ми допомагаємо брендам орієнтуватися в цифровій екосистемі: від аналізу медіаспоживання до ефективного планування і вимірювання результатів.

Media Systems — ефективні медійні рішення на основі даних.

 

Джерело: Kantar MMI, 2024/3 до 2021/3, ЦА: 12-65, 50k+; Дані оброблено Media Systems

З повагою,
Команда Media Systems