Новини
-
06 лист.
Фактори впливу на зміни харчових звичок.
Зміна харчових звичок українців дедалі більше відображає соціально-психологічний стан суспільства.
-
04 лист.
Нові враження як відновлення від стресу.
У сучасних умовах, коли рівень емоційного виснаження залишається високим, найціннішим ресурсом стають не речі, а відчуття.
-
30 жовт.
Зміна раціону під впливом війни.
Більше половини українців — 56% — визнають, що їхній раціон змінився під впливом війни.
-
28 жовт.
Аудиторія українського інтернету.
Сьогодні аудиторія українського інтернету налічує 25,8 млн користувачів — це майже кожен другий житель країни у віці від 14 до 70 років.
-
23 жовт.
Можливість приховати рекламні посилання в Google Search.
Google представив новий підхід до відображення рекламних результатів у пошуку.
-
21 жовт.
Споживання категорій медіаконтенту.
Дослідження споживання медіаконтенту демонструє, що українська аудиторія формує зрілий, вибірковий підхід до медіа.
-
16 жовт.
Основні потреби медіа в навчанні і підтримці роботи з ШІ.
З появою ШІ у редакційних процесах медіа потребують не лише технологій, а й розуміння того, як їх ефективно застосовувати.
-
14 жовт.
Які медіа сприймають загрози від ШІ.
Попри активне впровадження ШІ у редакційні процеси, українські медіа дедалі чіткіше усвідомлюють потенційні ризики, які можуть змінити індустрію.
-
09 жовт.
Використання штучного інтелекту в медіа.
Сфера медіа активно адаптує можливості штучного інтелекту (ШІ), перетворюючи технології на практичний інструмент щоденної роботи.