Новини
-
27 лист.
Найбільш популярні ТБ-шоу за середнім рейтингом у прайм-тайм у 3 кварталі 2025.
У прайм-таймі 3 кварталу 2025 року український глядач чітко визначив свої фаворити — і це важливий сигнал для брендів, які планують рекламну присутність у телеефірі.
-
25 лист.
Штучний інтелект як помічник при покупках.
Шопінг змінюється. 43% українців уже використовують ШІ, коли шукають або обирають товар.
-
20 лист.
Інструмент, що дає змогу вимірювати реакцію користувачів на рекламу без кліків на банери.
Одна з головних змін у digital-маркетингу: ми більше не залежимо від кліків, щоб зрозуміти, чи спрацювала реклама.
-
18 лист.
Канали споживання розважального контенту.
Споживання розважального контенту демонструє чіткий тренд: фокус зміщується в бік digital-платформ з максимальною персоналізацією, швидким доступом та зручністю перегляду.
-
13 лист.
Продукти, на яких економлять.
Попри повільну стабілізацію ринку, тенденція до економії у 2025 році лише посилюється.
-
12 лист.
Канали споживання новинного контенту.
Новинні звички українців продовжують змінюватися.
-
06 лист.
Фактори впливу на зміни харчових звичок.
Зміна харчових звичок українців дедалі більше відображає соціально-психологічний стан суспільства.
-
04 лист.
Нові враження як відновлення від стресу.
У сучасних умовах, коли рівень емоційного виснаження залишається високим, найціннішим ресурсом стають не речі, а відчуття.
-
30 жовт.
Зміна раціону під впливом війни.
Більше половини українців — 56% — визнають, що їхній раціон змінився під впливом війни.