Як саме українці витрачають час щодня? Дані Kantar MMI дають змогу побачити чіткі вікові відмінності у щоденному споживанні інформації та пересуванні.

Інтернет — безперечний лідер у всіх вікових категоріях. Найбільше часу онлайн проводить група 34–50 років — у середньому 147,5 хвилин на день. Молодші користувачі (18–33 роки) витрачають 134,5 хвилин, а старші (51–65 років) — трохи менше, 136,9 хвилин.

Піші пересування — другий найзначніший пункт у структурі дня. Вони також найбільш характерні для молодшої аудиторії, яка щоденно ходить пішки майже 1,5 години. З віком ця активність зменшується: 85,5 хвилин у середньому для 34–50 років та 74,3 хвилин — для старших груп.

Натомість час, проведений за переглядом телевізора, зростає з віком: від 35 хвилин у наймолодших до понад години у вікової групи 51–65 років. Це свідчить про сталість ТБ як джерела інформації для старшої аудиторії.

Цікаво також, що радіо залишається важливим медіа для всіх вікових груп — слухають його щонайменше 70 хвилин на день, незалежно від віку.

Аналіз споживання часу дозволяє брендам краще планувати контакт з аудиторією, враховуючи ритм життя, канали і звички.

Дослідження та інсайти — від команди Media Systems.

 

Джерело: Kantar MMI, 2024/3, ЦА: 18-65 50k+; Дані оброблено Media Systems

З повагою,
Команда Media Systems