By MS|Jul 22, 2024

Реакція ТОР50 рекламодавців на довготривалі відключення та перспективи для інших.

By MS|Jul 17, 2024

Тривалі відключення світла змінили не тільки наповнення холодильника, а також споживання медіа в цілому та класичного ТБ зокрема.

By MS|May 30, 2024

ТБ рейтинг, охоплення аудиторії в травні 2024-го року та до чого тут навколишня температура та пісенний конкурс.

By MS|Jul 13, 2023

Інструментарій та умови для підвищення ефективності креативу досліджували експерти та маркетинговий агрегатор Thinkbox.

By MS|May 30, 2023

Медіасфера постійно змінюється та розвивається разом з технологічними та соціокультурними змінами у суспільстві. 

By MS|Feb 21, 2023

Цифрове інтерактивне телебачення (IPTV) впевнено завойовує українських телеглядачів.

By MS|Nov 28, 2022

Якщо у вас є сформована ціль - команда Media Systems побудує ефективну медіакампанію чітко під Ваш запит.

By MS|Sep 21, 2022
Кон'юктура ринку, а саме зменшення числа рекламодавців та відповідно гнучкість медіаканалів з наявним ресурсом - відкриває певні можливості, зокрема, співпрацю по інвестиційних програмах.
 
By MS|Feb 23, 2022

Нещодавно команда експертів з пошуку ефективних медіа-рішень Media Systems дослідила поведінку вітчизняних користувачів онлайн-банкінгу. І хоча це дослідження створене передусім для маркетинг-директорів та менеджменту банківської сфери, усім іншим теж є на що глянути та над чим подумати.

By MS|Jan 25, 2022

Висока конкуренція серед аптек спричинена тим, що масштабування онлайн набагато дешевше та перспективніше офлайн з однієї сторони, та розвитком супутніх онлайн-сервісів з іншої.

By MS|Jun 18, 2020

Конкуренція в категорії e-аптек та запекла боротьба лідерів у 2020 році.

By MS|May 06, 2020

Вашій увазі експрес-огляд медіа-активності основних гравців галузі та стисле резюме щодо вподобань споживачів, адже саме зараз час зафіксувати позиції, з яких основні учасники ринку входять в кризу, викликану скороченням економіки у зв’язку з COVID-19.

By MS|May 05, 2020

Зупинка економічної активності у сфері послуг привела до стрімкого падіння категорії «Побутового обслуговування», та можливо у найближчому майбутньому відновиться, особливо після пом'якшення карантинних заходів.

 

By MS|Apr 27, 2020

У новій реальності всі ми вимушено пристосовуємося до нового стилю життя. Більше часу з гаджетами приводить до трансферу споживацьких звичок з оф-лайну в он-лайн.

By MS|Apr 16, 2020

За останні роки кількість користувачів інтернет в Україні зросла на 15%. Частота використання інтернет демонструє ріст і наразі кількість споживачів, які користуються цим медіа щодня, зросла на 35% що безумовно позитивно вплинуло на категорію онлайн розваг.

By MS|Apr 13, 2020

На час карантину Кабінет Міністрів дозволив дистанційний продаж ліків та медичних товарів. Дозвіл стосується лише компаній в яких є відповідна ліцензія. Окрім цього, уряд дозволив організовувати та здійснювати доставку безпосередньо споживачам із дотриманням умов зберігання лікарських засобів, визначених виробником під час їх транспортування. 

By MS|Apr 08, 2020

Коли більшість відповідального світу сидить по домівках, ми всі мріємо про час, коли зможемо реалізувати скасовані плани.

 

By MS|Apr 07, 2020

Побутова хімія – один з напрямків споживчого сектору, що пропонує продукцію з умовно необмеженим, у порівнянні з більшістю інших повсякденно необхідних речей, терміном вжитку. В період карантину подібна характеристика очікувано призводить до ситуативного сплеску споживання побутової хімії, оскільки запас подібної продукції можна створити на доволі тривалий час.