Рішення заради кращого світу
Рішення, які ми пропонуємо, сприяють побудові кращого робочого світу. Наші послуги допомагають формувати знання, зміцнювати довіру та надавати впевненість у майбутньому. Ми розробляємо ефективні підходи, які працюють на результат. Щодня, завдяки нашій роботі, ми відіграємо важливу роль у створенні кращого світу — для наших людей, наших партнерів, нашої команди та для країни. Розвивайте свій бізнес з нами!
З повагою, Media Systems
Місія
Ефективне управління медійними інвестиціями наших партнерів
Бачення
Комунікація принесе користь
будь-якому бізнесу
Мета
Надавати ефективні медійні рішення
в кожній категорії
Команда
Клієнти
Ми щиро вдячні за вибір нашої компанії як медіапартнера. Ця співпраця дала нам можливість для розвитку та багато наших досягнень не відбулось би без Вас. Ми обіцяємо забезпечувати високий сервіс в майбутньому та бути бездоганними в кожній операції. Дякуємо за довіру та завжди раді співпраці!
Реалізовані проекти
100+
Задоволених клієнтів
10.000+
Успішних проектів
3.000.000+
Оборот гривень
Замовити звіт
Медійна звітність — це спосіб створення більш стійкого уявлення про стан речей в категорії вашого продукту/послуги. Контролюючи низку змінних звітність допомагає приймати найкращі ділові рішення.
Пропонуємо залишити контакти для зворотного зв’язку якщо така послуга Вас зацікавила.
Новини
-
02 жовт.
Ставлення українців до власних торгових марок.
Власні торгові марки (ВТМ) поступово змінюють сприйняття українських споживачів, стаючи невід’ємною частиною щоденного вибору.
-
30 вер.
З яких джерел українці переважно отримують інформацію про події в Україні.
У 2025 році Telegram остаточно закріпився як головний канал інформування українців про події в країні.
-
25 вер.
Як українці сприймають вигідні покупки.
Споживча поведінка українців у 2025 році демонструє цікаві зміни у ставленні до вигідних покупок.
-
23 вер.
Звички економії: що українці змінюють у щоденних покупках.
У 2025 році економія стала важливою частиною споживчої поведінки, і дані показують, що українці активно змінюють свої звички під час щоденних покупок.
-
19 вер.
Вплив згадування ціни в рекламному повідомленні на споживача.
Маркетингова комунікація працює не лише завдяки яскравим візуалам чи влучним слоганам.
-
16 вер.
Перешкоди на шляху до успіху в інфлюенсер-маркетингу.
Попри популярність інфлюенсер-маркетингу та його можливості для брендів, маркетологи стикаються з конкретними перешкодами, що впливають на ефективність цього інструменту.
-
11 вер.
ТОП три ключових елементи аудіо креативу.
Аудіо формати набирають популярності, і саме тому важливо знати, які елементи креативу найбільше впливають на рішення покупців.
-
09 вер.
Середня частота контакту з новинними ресурсами.
Середня частота контакту з новинними ресурсами показала, що Telegram упевнено утримував перше місце.
-
04 вер.
Фактори, що впливають на вибір прального порошку.
Споживчі уподобання у категорії пральних порошків показали, що якість залишається головним фактором вибору.