Новини
-
23 жовт.
Можливість приховати рекламні посилання в Google Search.
Google представив новий підхід до відображення рекламних результатів у пошуку.
-
21 жовт.
Споживання категорій медіаконтенту.
Дослідження споживання медіаконтенту демонструє, що українська аудиторія формує зрілий, вибірковий підхід до медіа.
-
16 жовт.
Основні потреби медіа в навчанні і підтримці роботи з ШІ.
З появою ШІ у редакційних процесах медіа потребують не лише технологій, а й розуміння того, як їх ефективно застосовувати.
-
14 жовт.
Які медіа сприймають загрози від ШІ.
Попри активне впровадження ШІ у редакційні процеси, українські медіа дедалі чіткіше усвідомлюють потенційні ризики, які можуть змінити індустрію.
-
09 жовт.
Використання штучного інтелекту в медіа.
Сфера медіа активно адаптує можливості штучного інтелекту (ШІ), перетворюючи технології на практичний інструмент щоденної роботи.
-
07 жовт.
Джерела, в яких на думку українців найбільш поширені фейкові новини та дезінформація.
У 2025 році українці ще більш критично оцінюють інформаційне середовище, і дедалі частіше помічають поширення фейкових новин саме у соціальних мережах.
-
02 жовт.
Ставлення українців до власних торгових марок.
Власні торгові марки (ВТМ) поступово змінюють сприйняття українських споживачів, стаючи невід’ємною частиною щоденного вибору.
-
30 вер.
З яких джерел українці переважно отримують інформацію про події в Україні.
У 2025 році Telegram остаточно закріпився як головний канал інформування українців про події в країні.
-
25 вер.
Як українці сприймають вигідні покупки.
Споживча поведінка українців у 2025 році демонструє цікаві зміни у ставленні до вигідних покупок.