У 2024 році смак остаточно закріпився як головний фактор при виборі йогурту, але на другий план вийшли інші не менш важливі критерії.
У різних категоріях товарів реклама демонструвала не лише різний рівень охоплення, а й ефективність запам’ятовування бренду.
Цінність та якість залишалися головними критеріями вибору взуття, але пріоритети покупців змінилися.
Як змінилися споживчі пріоритети при виборі горілки у 2024 році?
Вибір побутової техніки в Україні — це баланс між ціною й якістю, але акценти змінюються залежно від категорії товару.
Український медіаринок відновлюється швидше, ніж багато хто очікував — і саме зараз важливо зрозуміти, як діяти далі. Про все і навіть більше - в статті Дениса Цимбалюка для УАМ.
Вибір питної води дедалі частіше базується не лише на ціні, а й на довірі до якості, походження та смакових характеристиках.
Вибір банку українцями дедалі більше визначається довірою, сервісом і зручністю, а не лише фінансовими вигодами.
Що визначає вибір мінеральної води в українських покупців — оновлена структура мотивації.
Як рівень довіри українців залежить від розміру бізнесу — актуальний зріз сприйняття великих, середніх і малих компаній.
Що стало важливішим для українців при виборі продуктового магазину у 2024 році — порівняння з довоєнним періодом.
Що дивляться і де спілкуються українські діти онлайн — актуальний зріз користування інтернетом у покоління 10–17 років.
Як українці використовують штучний інтелект і що думають про його вплив на майбутнє — результати опитування.
Як поводяться українці під час рекламних блоків на телебаченні — результати свіжого опитування.
Як змінюється спонтанність покупок з віком — аналізуємо на основі даних.
Якщо ви шукаєте, де саме ваша аудиторія на телебаченні — ця карта каналів дає чіткі підказки.
Як різниться вибір між дешевими та дорожчими брендами серед українців різного віку — дані дослідження Gradus.
Нові дані Kantar показують, які мобільні додатки стали невід’ємною частиною повсякденного життя українців.