By MS|Apr 22, 2025

Українці дедалі гостріше відчувають зростання витрат, особливо на базові товари та послуги.

By MS|Apr 17, 2025

Як українці купують побутову хімію у 2024 році — онлайн чи офлайн, і хто диктує правила гри в комунікаціях.

By MS|Apr 15, 2025

Які платформи українці обирають для отримання новин — огляд актуальних інформаційних звичок.

By MS|Apr 09, 2025

Українці залишаються надзвичайно залученими до інформаційного простору — як свідчить аналіз тем і частоти споживання новин.

By MS|Jan 22, 2025

Використання мобільного телефону становить близько 5 годин на день, а понад 2/3 цього часу користувачі проводять у додатках (застосунках).

By MS|Dec 06, 2024

За допомогою цієї соціальної мережі можна охопити ~45% аудиторії в Україні.

By MS|Oct 25, 2024

Зміна закупівельної аудиторії та відповідно її рейтинг призведе до прихованої інфляції.

By MS|Sep 09, 2024

ШІ стане найважливішою тенденцією у 2024 році.

By MS|Sep 05, 2024

Google пропонує різноманітні способи визначати аудиторію для своїх рекламних кампаній, відповідаючи інтересам потенційних клієнтів.

By MS|Aug 29, 2024

Олімпійські ігри надихають людей займатися спортом, а деякі бренди активно використовувати цей період для медійних кампаній.

By MS|Aug 22, 2024

ШІ - "В Україні середній користувач інтернету має доступ до 2-3 пристроїв для підключення до мережі."

By MS|Aug 16, 2024

Зростання телеперегляду означає що люди проводять значно більше часу перед ТБ екранами та начебто відпочивають, але це тільки з однієї сторони...

By MS|Aug 09, 2024
Рекомендації щодо найкращого часу для оприлюднення та доповнення класичним ТБ.
By MS|Jul 22, 2024

Реакція ТОР50 рекламодавців на довготривалі відключення та перспективи для інших.

By MS|Jul 17, 2024

Тривалі відключення світла змінили не тільки наповнення холодильника, а також споживання медіа в цілому та класичного ТБ зокрема.

By MS|May 30, 2024

ТБ рейтинг, охоплення аудиторії в травні 2024-го року та до чого тут навколишня температура та пісенний конкурс.

By MS|Jul 13, 2023

Інструментарій та умови для підвищення ефективності креативу досліджували експерти та маркетинговий агрегатор Thinkbox.

By MS|May 30, 2023

Медіасфера постійно змінюється та розвивається разом з технологічними та соціокультурними змінами у суспільстві.