Успішність аудіореклами залежить від правильного поєднання тону, структури та згадок бренду.
У 2025 році головним джерелом новин для українців стали цифрові канали, значно випередивши традиційні медіа.
У 2024 році вибір прального порошку визначався балансом між якістю та ціною, але якість залишалася беззаперечним лідером.
Споживчі звички українців у споживанні новин змінилися, і сьогодні лідирують цифрові платформи.
Вибір кормів для котів і собак у 2024 році ще більше підкреслив важливість якості над ціною.
У 2024 році вибір автомобільного мастила залежав не лише від ціни, а й від порад, довіри та країни виробництва.
У 2024 році покупці косметики дедалі більше орієнтувалися на якість, зменшуючи роль ціни у своєму виборі.
Ефективність реклами напряму залежить від того, які її елементи запам’ятовує споживач.
У 2024 році смаки споживачів у виборі вина залишалися стабільними, але з’явилися й помітні зрушення у пріоритетах.
Медійний ринок України пройшов через різкі спади та вражаюче відновлення, зберігаючи позитивну динаміку останніх років.
У 2024 році смак остаточно закріпився як головний фактор при виборі йогурту, але на другий план вийшли інші не менш важливі критерії.
У різних категоріях товарів реклама демонструвала не лише різний рівень охоплення, а й ефективність запам’ятовування бренду.
Цінність та якість залишалися головними критеріями вибору взуття, але пріоритети покупців змінилися.
Як змінилися споживчі пріоритети при виборі горілки у 2024 році?
Вибір побутової техніки в Україні — це баланс між ціною й якістю, але акценти змінюються залежно від категорії товару.
Український медіаринок відновлюється швидше, ніж багато хто очікував — і саме зараз важливо зрозуміти, як діяти далі. Про все і навіть більше - в статті Дениса Цимбалюка для УАМ.
Вибір питної води дедалі частіше базується не лише на ціні, а й на довірі до якості, походження та смакових характеристиках.
Вибір банку українцями дедалі більше визначається довірою, сервісом і зручністю, а не лише фінансовими вигодами.