News
-
25 Sep
Як українці сприймають вигідні покупки.
Споживча поведінка українців у 2025 році демонструє цікаві зміни у ставленні до вигідних покупок.
-
23 Sep
Звички економії: що українці змінюють у щоденних покупках.
У 2025 році економія стала важливою частиною споживчої поведінки, і дані показують, що українці активно змінюють свої звички під час щоденних покупок.
-
19 Sep
Вплив згадування ціни в рекламному повідомленні на споживача.
Маркетингова комунікація працює не лише завдяки яскравим візуалам чи влучним слоганам.
-
16 Sep
Перешкоди на шляху до успіху в інфлюенсер-маркетингу.
Попри популярність інфлюенсер-маркетингу та його можливості для брендів, маркетологи стикаються з конкретними перешкодами, що впливають на ефективність цього інструменту.
-
11 Sep
ТОП три ключових елементи аудіо креативу.
Аудіо формати набирають популярності, і саме тому важливо знати, які елементи креативу найбільше впливають на рішення покупців.
-
09 Sep
Середня частота контакту з новинними ресурсами.
Середня частота контакту з новинними ресурсами показала, що Telegram упевнено утримував перше місце.
-
04 Sep
Фактори, що впливають на вибір прального порошку.
Споживчі уподобання у категорії пральних порошків показали, що якість залишається головним фактором вибору.
-
02 Sep
Частота контакту з новинними ресурсами.
Дані про частоту контакту з новинними ресурсами у 2025 році демонструють чіткий зсув у бік цифрових каналів, залишаючи традиційні медіа позаду.