Рішення заради кращого світу
Рішення, які ми пропонуємо, сприяють побудові кращого робочого світу. Наші послуги допомагають формувати знання, зміцнювати довіру та надавати впевненість у майбутньому. Ми розробляємо ефективні підходи, які працюють на результат. Щодня, завдяки нашій роботі, ми відіграємо важливу роль у створенні кращого світу — для наших людей, наших партнерів, нашої команди та для країни. Розвивайте свій бізнес з нами!
З повагою, Media Systems
Місія
Ефективне управління медійними інвестиціями наших партнерів
Бачення
Комунікація принесе користь
будь-якому бізнесу
Мета
Надавати ефективні медійні рішення
в кожній категорії
Команда
Клієнти
Ми щиро вдячні за вибір нашої компанії як медіапартнера. Ця співпраця дала нам можливість для розвитку та багато наших досягнень не відбулось би без Вас. Ми обіцяємо забезпечувати високий сервіс в майбутньому та бути бездоганними в кожній операції. Дякуємо за довіру та завжди раді співпраці!
Реалізовані проекти
100+
Задоволених клієнтів
10.000+
Успішних проектів
3.000.000+
Оборот гривень
Замовити звіт
Медійна звітність — це спосіб створення більш стійкого уявлення про стан речей в категорії вашого продукту/послуги. Контролюючи низку змінних звітність допомагає приймати найкращі ділові рішення.
Пропонуємо залишити контакти для зворотного зв’язку якщо така послуга Вас зацікавила.
Новини
-
16 жовт.
Основні потреби медіа в навчанні і підтримці роботи з ШІ.
З появою ШІ у редакційних процесах медіа потребують не лише технологій, а й розуміння того, як їх ефективно застосовувати.
-
14 жовт.
Які медіа сприймають загрози від ШІ.
Попри активне впровадження ШІ у редакційні процеси, українські медіа дедалі чіткіше усвідомлюють потенційні ризики, які можуть змінити індустрію.
-
09 жовт.
Використання штучного інтелекту в медіа.
Сфера медіа активно адаптує можливості штучного інтелекту (ШІ), перетворюючи технології на практичний інструмент щоденної роботи.
-
07 жовт.
Джерела, в яких на думку українців найбільш поширені фейкові новини та дезінформація.
У 2025 році українці ще більш критично оцінюють інформаційне середовище, і дедалі частіше помічають поширення фейкових новин саме у соціальних мережах.
-
02 жовт.
Ставлення українців до власних торгових марок.
Власні торгові марки (ВТМ) поступово змінюють сприйняття українських споживачів, стаючи невід’ємною частиною щоденного вибору.
-
30 вер.
З яких джерел українці переважно отримують інформацію про події в Україні.
У 2025 році Telegram остаточно закріпився як головний канал інформування українців про події в країні.
-
25 вер.
Як українці сприймають вигідні покупки.
Споживча поведінка українців у 2025 році демонструє цікаві зміни у ставленні до вигідних покупок.
-
23 вер.
Звички економії: що українці змінюють у щоденних покупках.
У 2025 році економія стала важливою частиною споживчої поведінки, і дані показують, що українці активно змінюють свої звички під час щоденних покупок.
-
19 вер.
Вплив згадування ціни в рекламному повідомленні на споживача.
Маркетингова комунікація працює не лише завдяки яскравим візуалам чи влучним слоганам.