Фактори впливу на зміни харчових звичок.
Зміна харчових звичок українців дедалі більше відображає соціально-психологічний стан суспільства. За останній рік головним чинником впливу залишається підвищення цін на продукти — 62% респондентів відзначають саме цей фактор. Він безпосередньо формує нову культуру споживання — відмову від зайвих витрат, пошук акцій та перехід на більш економні бренди.
На другому місці — зменшення доходу (47%), що підсилює тренд раціональності: українці все частіше роблять покупки із чітким планом і відмовляються від імпульсивних рішень.
Однак фінанси — не єдиний рушій змін. Майже половина опитаних (46%) назвали стрес і емоційне виснаження ключовими причинами зміни раціону. А ще 39% зазначають, що порушення режиму дня та сну безпосередньо впливає на їхнє харчування.
Найвразливішими до таких чинників виявилися жінки та люди віком 55+ — саме вони частіше повідомляють про зміни у поведінці під впливом тривожності, повітряних тривог або перевтоми.
Серед додаткових факторів — повітряні атаки (31%), тривалі блекаути (27%) та зростання навантаження на роботі (26%). Усі вони формують нову реальність, де харчування стало не лише питанням звички, а й способом адаптації.
Media Systems аналізує поведінкові тенденції споживачів в Україні, допомагаючи брендам глибше розуміти зміни у споживанні й адаптувати маркетингові стратегії до нових реалій.
Дані оброблено Media Systems

З повагою,
Команда Media Systems