Онлайн розваги. Динаміка розвитку та рекламних інвестицій.
Тенденція до розвитку та зростання відстежується у сфері онлайн розваг де з 2017 року значно зросло споживання всіх сегментів, особливо — онлайн ТБ (+41%) та перегляд онлайн відео (+37%).
Профіль споживачів онлайн розваг для більшості його видів має схожі характеристики. Ядро аудиторії складають як чоловіки, так і жінки в приблизно рівній пропорції, у віці 18-40, з середнім та вищим рівнем достатку, що проживають у містах з населенням більше ста тисяч.
Дещо відрізняється профіль споживачів онлайн ігор, їх аудиторія молодша, а відсоток чоловіків вищий.
Категорія онлайн розваг демонструє високу динаміку приросту в Україні, що свідчить про її значний потенціал. У 2019 році медіа інвестиції в категорію зросли на 47%. До оголошення карантину, в першому кварталі 2020 року, спостерігається спад інвестицій у порівнянні з аналогічним періодом 2019 року. Через особливості законодавчо-правового поля України, для доступу до ТБ реклами, більшість великих букмекерських контор позиціонують себе як «онлайн лотереї».
Під час пандемії, на фоні зниженням бізнес активності, відбувається переосмислення багатьох бізнес-процесів, а також їх оперативне переформатування в сторону зростання діджитал напрямку. На карантині більшу частину часу споживачі проводять вдома, що має позитивний вплив на споживання онлайн розваг, зокрема через обмеження альтернатив у виборі.
Так, в Китаї під час карантину значно зросло споживання й інтенсивність контакту з цифровими медіа:
перегляд коротких/довгих відео онлайн +44%/+42%;
новинні платформи +37%;
соц. мережі +34%;
перегляд ТБ +33%.
Україна не виняток:
14% зростання перегляду ТБ ще на початку карантину;
значно зросло охоплення новинних інтернет-сайтів в Україні за перші 2 тижні карантину;
трафік онлайн кінотеатрів по буднях наблизився до рівня вихідних.
Зростання попиту на споживання онлайн в Україні під час пандемії вже має позитивний вплив на динаміку зростання категорії онлайн розваг, водночас, ставлячи нові виклики перед гравцями та даючи нові можливості для розвитку.