Одна з індустрій, що найбільше постраждала від глобальної епідемії – це подорожі. Але й для неї є світло в кінці тунелю.

travel_1.png

Наразі найважливіше питання для індустрії подорожей - коли споживачі відновлять свої плани. Оптимістичні 70% споживачів, поїздки яких були скасовані, хотіли б планувати чергову відпустку протягом наступного року. У той час як глобальна криза робитьподорожі малоймовірними, люди не втрачають надію. Понад 40% споживачів хочуть спробувати забронювати відпустку протягомнайближчих шести місяців - міленіали та міжнародні мандрівники найбільш агресивні у своїй шкалі часу.

Gen Z - це група, яка, швидше за все, чекатиме рік або довше, але, ймовірно, із зовсім інших причин. Тоді як бумери з групиризику чекатимуть через вірус, планування подорожей може стати розкішшю для молодого покоління Z, чий наявний дохід та фінансова безпека – не життєві пріоритети: кошти на скасовані подорожі будуть витрачені раніше.

travel_2.png

Кількість та склад мандрівників по Україні та за кордон значно відрізняються, що варто враховувати при плануванні кампаній для різних напрямків.

travel_3.png

Більшість з тих, хто подорожує як по Україні, так і за кордон, - це туристи. Найпопулярніші напрямки – це Туреччина, Єгипет, Болгарія та Греція.
Серед тих, хто їздить у справах за кордон, основні напрямки – Польща, Німеччина, Угорщина, Чехія та Італія. Очевидно, що туди ж їздять більшість з тих, хто провідує родичів за кордоном.

travel_4.png

travel_5.png

Активність гравців у найбільшому секторі подорожей – у туризмі, була досить жвавою до подій весни 2020.
Серед тих, хто інвестував у медіа, були як локальні, так і міжнародні рекламодавці.
Локальні: курорт Буковель з сезонними пропозиціями (зимові розваги, дитячий літній Артек) і найбільший туроператор Join UP. Вони проводили крос-медійні кампанії, що включали ТБ. Невеликі локальні курорти спонсорували в невеликих об'ємах топові ТБ-шоу.
Окрім локальних гравців, на ТБ розміщувалися іміджеві кампанії різних країн: найактивнішим було промо Туреччини, також активними були Грузія та Ізраїль.
Щодо нон-ТБ:
У зовнішній рекламі особливістю категорії є те, що гравці розміщуються з невеликими об'ємами, але протягом всього року;
Важливо зазначити також активність у пресі: цікаво, що туризм є одним з тих, хто ще підтримує залишки офф-лайн видань на плаву, наряду з модними брендами та косметикою;
Удіджиталі свої особливості: локальні бренди майже не проводять масових медійних кампаній, а залучають публіку через власні канали, в т.ч. у соцмережах. Наприклад, у Join UP на Фейсбуці аудиторія ~47 000 та ~35 000 в Інстаграмі. А ось Дубаї та Ізраїль запрошують туристів за допомогою медійних інструментів – банерної реклами та відео.

За останнім опитуванням GlobalWebIndex, кожен п’ятий з тих, хто скасував свої відпустки, вже розглядають нові можливості та планують подорожі після «карантину». Так що навіть для індустрій, що зараз переживають нелегкі часи, є необхідність розробляти стратегії подальшого розвитку та планувати свою післякризову активність у новому світі.