Найбільш динамічні сегменти в основній за інвестиціями категорії на ТБ.
Фармацевтична категорія з 27% долею голосу, за купленими рейтингами, у першому півріччі 2019-го року посідає перше місце серед всіх категорій. Варто відзначити що цей показник дещо менший за аналогічний період минулого року, але категорія настільки випереджає найближчу що може спокійно "відпочивати" адже не скоро в неї цю першість заберуть ринковими методами.
Попри безсумнівну першість категорії в цілому в середині є сегменти які забезпечують таку позицію зростаючи, а є такі що демонструють негативну динаміку в закупках ТБ рейтингів. До тих хто зростає слід віднести засоби від болю в м'язах та суглобах, серцево-судинні препарати, засоби для лікування порушень обміну речовин та сегмент акушерство/гінекологія. Сегменти що демонструють негативну динаміку в привабливості рекламодавців-виробників — болезаспокійливі та жарознижувальні препарати, засоби від алергії та сегмент імуностимулюючих засобів.
Кожен рекламодавець самостійно приймає рішення в якому сегменті підтримувати продукт та який сегмент є найбільш привабливим з точки зору повернення інвестицій у задані терміни. Можливо в найближчому майбутньому з'являться нові сегменти в яких буде відбуватись основна конкуренція виробників фармацевтичних препаратів...