Єдине дослідження, що може дати чітку відповідь на це запитання, дуже важко знайти в мережі. Використавши штучний інтелект, отримаємо відповідь - «В Україні середній користувач інтернету має доступ до 2-3 пристроїв для підключення до мережі». Чітку відповідь дізнатись не вдалось, тому спробуємо сформувати її точніше, виходячи з даних різних джерел.
Найбільш популярним пристроєм для доступу в інтернет, з великим випередженням від інших типів, залишаються смартфони. Machine-To-Machine (M2M) з’єднання, що використовується в інтернеті речей (ІоТ) тут і надалі не враховуємо, проте важливо пам’ятати що таких у світі близько 50%.
 
2024-08-22_devices_and_connections_.png
 
Mobile. Загальна кількість пристроїв стільникового мобільного зв’язку (Mobile) до населення загалом - 149%. Важко уявити сучасний мобільний телефон без можливості інтернет-з’єднання й очікувано, що 90,7% цих пристроїв мають високу швидкість передачі даних, використовуючи 3G, 4G чи 5G. Їхні власники спокійно можуть виходити в мережу. Таким чином маємо 1,35 мобільних пристроїв (тут пристрої на дві сім-карти будуть рахуватись як два) на особу для входу в інтернет-мережу (без ноутбуків (Laptop), стаціонарних компʼютерів (Desktop), планшетів (Tablet) та розумних телевізорів (Smart TV).
Desktop & Laptop & Tablet. Інтернет-користувачів в Україні є мінімум 79,2%. Природно припустити що не всі власники стаціонарних компʼютерів, ноутбуків та планшетів використовують ці пристрої для виходу в інтернет-мережу, а з такою ж долею як в середньому населення. Існують дослідження що таких користувачів є 109,3% від населення, але то швидше ефект користувачів з декількома акаунтами.
Smart TV. 100% власників «розумних» телевізорів, що проживають в містах з населенням 50 тисяч і більше мають доступ до мережі. Таких власників є 41,34% від усіх мешканців цих міст. В інших населених пунктах (селах та менших містах) проживає 52,15% населення України та припустимо що доля власників Smart TV там є вдвічі менша (20,67%), а отже 30,6% всього населення є щасливими власниками «розумних» телевізорів. З 2009 року DLNA (Digital Living Network Alliance) здійснює сертифікацію телевізорів, в які були вбудовані функції Smart TV, а вже сьогодні практично в кожного третього українця такий є вдома. Для подальших розрахунків беремо до уваги що в Україні 87% домогосподарств мають ТБ.
 
Виходячи з наведених факторів можемо стверджувати що в українця є 2,4 пристрою для виходу в інтернет-мережу. Кількість пристроїв буде змінюватись від географії проживання, вікових обмежень, достатку та інших характеристик цільових аудиторій на які спрямовані Ваші рекламні кампанії.
 
З повагою,
Команда Media Systems