Кон'юктура ринку, а саме зменшення числа рекламодавців та відповідно гнучкість медіаканалів з наявним ресурсом - відкриває певні можливості, зокрема, співпрацю по інвестиційних програмах.
 
Потенційні рекламодавці не завжди на 100% впевнені у вдалому часі для масштабування бізнесу та відповідно росту продажів продукту чи послуги. 
Для більшої впевненості що цей час прийшов Media Systems та медіаканали готові зменшити ринкову вартість стратегії та медіа розміщення з подальшою компенсацією до ринкової ціни при достатньо вдалих результатах кампанії.
 
Питання параметрів успішної кампанії та методи оцінки можуть різнитися від випадку до випадку, але бажання зробити щось нове та спробувати масштабуватись повинно перемогти сумніви, а рекламна активність має відбутись оскільки вона є двигуном прогресу.
ROI.png
До вашої уваги «легкий» приклад взаємодії між компанію рекламодавцем Х, Media Systems та медіаканалами.
Компанія Х має в середньому 10 000 угод щомісяця з середнім чеком 100 грн, тобто оборот складає 1М грн. Компанія Х приймає інвестиційну програму що включає стратегію Media Systems та ТБ розміщення кампанії на 1М грн за середньоринковими цінами. Вклад агенції та медіаканалів по програмі є 50% знижка до середньоринкових цін. Тобто до сплати 0,5М грн. За результатами розміщення кампанії яка триватиме місяць(умовний період) та місяць (умовно) по завершенню кампанії продажі склали 15 000 угод в місяць з середнім чеком 100 грн. Тобто за два місяці компанія Х зробила оборот 3М грн, а саме завдяки медійній активності +1М грн. Медіаканали не претендують на збільшенні подальші продажі компанії Х які будуть мати продовження після завершення умовно двомісячного терміну, але вартість ТБ кампанії потрібно доплатити +0,5М грн. Якщо завдяки рекламній кампанії продажі складуть більш ніж +1,25М грн, то доплату вартості кампанії потрібно зробити тільки 0,75М грн, а результати більших продажів будуть вже виключно результатом діяльності компанії Х. 
 
Дані компаній та подальші результати активностей лежать в полі довіри та компетенції всіх сторін. Рекламодавець, Media Systems та медіаканали вмотивовані мати спільний успіх та здійснити відчутний прогрес в найближчому майбутньому.