Олімпійські ігри надихають людей займатися спортом, хоча цей ентузіазм часто триває не надто довго. Спортивні бренди активно використовують цей період для посилення своїх рекламних кампаній, намагаючись максимально скористатися збільшеним інтересом до фізичної активності.

Під час Олімпійських ігор у Парижі 2024 року, коли спортивний запал був на піку, Corona запустила кампанію в зовнішній рекламі «relaxing ads». Рекламні повідомлення були розміщені поруч з наявними рекламними щитами спортивних брендів у Лімі, столиці Перу. Ідея полягала в тому, щоб використовувати візуальні образи, що схожі на рекламу конкурентів, тим самим "підказуючи" людям завершувати свої тренування, насолоджуючись безалкогольним пивом від Corona. Наприклад, реклама Reebok з гаслом «make your move", була "дзеркальною" до оголошення Corona - «аnd then relax».

2024-08-29_brands_sport_ua.png

На українському ринку прикладом успішної співпраці бренду зі спортивною зіркою став бренд Рео. Ця вода, яка починала свій шлях з аптечних полиць, швидко потрапила до супермаркетів, заправок та магазинів, ставши звичним продуктом для українських споживачів. Для зміцнення свого позиціювання Рео обрала амбасадором Ярославу Магучіх - українську легкоатлетку, яка впевнено підкорює світові вершини. Її медійність, впізнаваність та кришталево чиста репутація стали запорукою успіху цієї співпраці. Крім того, як спортсменка, яка щодня стикається із фізичними навантаженнями, вона на власному прикладі демонструвала користь води Рео для регідрації та відновлення. Під час підготовки до Олімпійських ігор у Парижі 2024 року, де кожен продукт ретельно перевіряється, Ярослава використовувала Рео, підтверджуючи безпеку та якість бренду. Її досягнення - встановлення нового світового рекорду та золота медаль на Олімпіаді - стали символом того, що планка взята високо: якщо медаль - то золота, якщо вода - то Рео.

Ці приклади від Corona в зовнішній рекламі та Рео в діджитал середовищі демонструють, що правильний підхід до інтеграції в різних медіа може мати значний вплив на аудиторію, створюючи асоціації між брендом і важливими життєвими моментами.

З повагою,
Команда Media Systems