Відключення електроенергії має не тільки вплив на Лінійне ТБ, а ще й на основне медіа України. 
 
Реакція ТОР50 рекламодавців(Rozetka, Prom.ua, OLX та інші) на довготривалі відключення відобразилась в падінні рекламних повідомлень на 33% та 30% порівнюючи червень та липень цього року до аналогічних періодів попереднього. Попри те що ТОР50  інтернет-ресурсів (google.com, youtube.com, facebook.com та інші) демонструють незначне падіння переглядів, а саме 4% та 12% відповідно. Вказана відмінність дає можливості сміливим рекламодавцям знайти легше або дешевше свою аудиторію, яка без сумніву залишається більш активною в цьому медіа ніж «мисливці» за нею. 
 
2024-07-22_digital_Views_Ad_contacts.png
 
Дисплейна реклама є головним медіаканалом для більшості рекламодавців, проте її зменшення також відбулось найбільше - понад 30% в період що розглядається. Відео та текстова реклама зазнали менших втрат та якщо взяти до уваги падіння переглядів ресурсів в цілому, то можемо констатувати що ці медіаканали почуваються природно та їхній рекламодавець стабільніший. 
 
Зберігається тенденція на пошук аудиторією важливих для неї подій наперекір будь-яким обставинам. Так MEGOGO, як ОТТ медіасервіс, виріс більш ніж вдвічі в цей період, адже з 14 червня до 14 липня 2024 року тривав чемпіонат Європи-2024 з футболу, а ця подія(трансляції відбувались на MEGOGO) мала безсумнівний вклад в цей ріст. Безсумнівно відключення електроенергії має негативний вплив на бізнес-процеси, споживача та його медіазвички, проте завжди існують перспективи якими можна скористатись для покращення своєї ринкової позиції. «Життя - як їзда на велосипеді. Щоб зберегти рівновагу, ти повинен рухатися», - Альберт Ейнштейн.