На початку літа відбувся ряд масованих обстрілів енергооб’єктів України, що безсумнівно вплинуло на повсякденне життя більшості українців.
Тривалі відключення світла змінили не тільки наповнення холодильника, а також споживання медіа в цілому та класичного ТБ зокрема.
2024-07-17_TRP_R_Brands.png
 
Якщо у червні 2024-го року середній рейтинг лінійного ТБ змушений був впасти на 23% у порівнянні з червнем 2023-го року, то вже в липні, з більш тривалими відключеннями, зменшення склало 28%. Таке драматичне падіння телеперегляду безсумнівно впливає на привабливість цього медіа носія для потенційних рекламодавців які перебувають в постійному пошуку найбільш ефективних каналів комунікації з цільовою аудиторією. Варто зазначити що охоплення аудиторії цим медіа не зазнало настільки великих змін. В червні цього року середньотижневе охоплення ТБ в червні було 67,6%, що лише на 5% менше показника червня 2023-го року, а в липні - 65,2% з падінням до аналогічного періоду минулого року в 8%. Очевидно що населення менше почало проводити час перед включеним телеекраном, проте донести повідомлення все ще можна рекламодавцям які вбачають в цьому сенс.
 
Попри достатню песимістичність медійних показників ТБ - зростає кількість торгових марок що присутні з рекламними повідомленнями в ефірі. 
В червні та липні їхня кількість зросла на 23% та 20% відповідно до аналогічних періодів минулого року.
 
Анонсування додаткової 1 ГBт генерації у 20-х числах липня, а також полегшення погодних умов з поверненням температурних показників до звичних, в цей період, робить перспективи відключення електроенергії більш комфортними, а відповідно медіа показники та попит рекламодавців вищими та прогнозованими. При будь-яких обставинах медіаспоживання цільової аудиторії відбувається та завданням медіа агенції є пошук тих каналів та інструментів що будуть ефективними для рекламодавця.