Довіра до бізнесу в залежності від його розміру.
Українці найбільше довіряють малому бізнесу — 70% респондентів висловлюють позитивне ставлення до компаній цього сегменту, і лише 16% — не довіряють. Це свідчить про високий рівень емоційного зв’язку, близькість та автентичність малого бізнесу, особливо в умовах кризи.
Середній бізнес теж має позитивний баланс довіри: 58% українців йому довіряють, а недовіру висловлює лише 26%. Це простір можливостей для масштабування — за умови збереження прозорості, персонального тону і локальної гнучкості.
Найскладніша ситуація — у великого бізнесу. Тут лише 38% опитаних висловлюють довіру, натомість 44% — прямо заявляють про недовіру. Це сигнал для великих брендів і корпорацій: масштаб потребує не лише системності, а й щоденної роботи над відкритістю, соціальною відповідальністю та змістовною комунікацією.
Водночас ця ситуація відкриває вікно можливостей для малих і середніх гравців: високий рівень довіри — це основа для формування лояльної бази клієнтів, зростання і стабільної присутності на ринку. Здатність зберегти людське обличчя, адаптуватися до змін і вести відкритий діалог із клієнтом сьогодні — ключова конкурентна перевага.
Media Systems — аналітика, що працює на результат.
Джерело: Gradus; Дані оброблено Media Systems
З повагою,
Команда Media Systems