Більш ніж половина українців мають домашніх тварин – звісно, більша частина з них проживає у сільській місцевості, але й у містах це близько 4,4 млн осіб віком 16-65 років. Власники різних видів тварин відрізняються: чоловіки більше схильні до собак; пташок заводять переважно люди з нижчим доходом, а акваріуми – дороге задоволення.

До 50% власників тварин здійснюють покупки он-лайн і схильні порівнювати різні товари перед покупкою. Тому виробникам корму варто приділити увагу тому, як саме їх продукти виглядають у діджитал-середовищі.

type_pets.png

Старші люди більше схильні заводити котів та собак: 20% від всіх власників – віком 55-65
Кошатники більше схильні купувати готову їжу, а 60% собачників годують «зі столу».
Серед власників котів більше людей з низьким доходом, тому в цілому вони більш схильні орієнтуватися на ціну і купувати те, що дешевше. З ростом доходу росте орієнтація на якість і лояльність до однієї певної ТМ.

loyals_switchers.png

Серед кошатників найулюбленіші бренди – Whiskas, Kitekat, Friskies та Мяу!, а з преміального сегмента виділяється Royal Canin. Серед собачників провідними є наступні торгові марки: Pedigree, Клуб 4 лапи, Chappi та Гав!. У сегменті дорогих кормів перевагу надають також Royal Canin.

favorite_brands.png

З ростом індексу споживчих настроїв ростуть і витрати українців на домашніх улюбленців — люди готові витрачати більше та купувати краще харчування для своїх пухнастих друзів.

Для виробників тваринного корму це перспективний час щоб модернізувати медійну стратегію та включитися в перегони за споживача!