В Україні, у річному вимірі, інфляція за підсумками вересня 2024 року склала 8,6%. ВВП України за дев'ять місяців 2024 року зростає на 4,5% у порівнянні з аналогічним періодом 2023 року. Очевидно що ці зміни впливають на базову (прайсову) вартість розміщення, яка зросте на 2025-й рік в загальному на 13%, а лідером зі збільшення стануть канали 1+1 media - 21%.
2024-10-24_TRP_PRICE_for_2025.png
 
Серед важливих нововведень варто відзначити зміну закупівельної аудиторії з «18-54» у 2024-му році на людей у віці «18-60 + гості». Це пояснюється загальним трендом старіння населення країни протягом останнього десятиліття та міграційними процесами, які почалися після повномасштабної війни. Окрім природних обставин ця зміна призводить до прихованої інфляції, адже більш доросле населення дивиться телебачення краще, а відповідно рейтинг буде вищий. Прихований ріст складе +15% та найбільше зміна закупівельної аудиторії вплине на канали Інтер Медіа Групи де цей ріст сягне +33%.
 
Тільки зміна закупівельної аудиторії та відповідно її рейтинг та базова (прайсова) вартість призведе до 30%-ї інфляції. Окрім цих двох параметрів що впливають на ціноутворення є й ряд інших з якими Вам допоможуть розібратись тут
 
З повагою,
Команда Media Systems