Згідно з даними Gradus, 82% українців за останній рік відзначили збільшення витрат на різноманітні товари та послуги. Найбільше зростання витрат спостерігається у категорії продуктів харчування — 85% населення повідомляють про підвищення витрат на їжу. Крім того, 70% респондентів відзначають збільшення витрат на комунальні послуги, а 62% — на ліки.

Значне збільшення витрат також фіксується на транспорт, медичні послуги та товари для дому, зокрема на одяг та косметику. Однак меншою мірою витрати зросли на розваги та відпочинок (2%).

Ці дані вказують на те, що незважаючи на труднощі, більшість українців продовжують витрачати значні суми на базові потреби, такі як їжа та житлово-комунальні послуги, а також на забезпечення здоров’я.

Важливо зазначити, що за цих умов розуміння пріоритетів споживачів і правильне планування витрат є необхідними для розвитку бізнесу та ефективного медіа планування.

 

Джерело: Gradus; Дані оброблено Media Systems

З повагою,
Команда Media Systems