Особливості IPTV|OTT-каналів та доцільність розміщення реклами на них
Цифрове інтерактивне телебачення (IPTV) впевнено завойовує українських телеглядачів. Легкість взаємодії, покращена якість зображення та звуку, інтерактивні функції — причин багато, але факт лишається фактом: в той час, як кабельне та супутникове телебачення втрачають позиції, IPTV|OTT-канали нині мають 33% аудиторії. Наочно можете побачити це на статистиці за 2022 рік, наведеній нижче.
Але хто ці люди, що обирають цифрове інтерактивне телебачення? І чи доцільно використовувати рекламне розміщення на цих каналах? Якщо так, то кому?
Команда Media Systems дослідила можливості використання інтерактивного телебачення для рекламодавців, і ділиться результатами з вами.
1) Вже зараз кожен третій* телеглядач використовує IPTV|OTT канали, що видно з наведеної нижче статистики. Тобто навіть якщо зростання аудиторії цих каналів за якихось причин сповільниться, вони вже зайняли досить значну частину ринку, ігнорувати яку — це ігнорувати третину власної аудиторії.
2) Головною особливістю для рекламодавців є можливість знайти аудиторію, яку зазвичай важко охопити, оскільки IPTV|OTT пропонує тематичні канали, які люди охоче дивляться.
3) І не менш важливе для багатьох рекламодавців — 40%-65% у структурі глядачів каналів IPTV|OTT займають люди віком від 25 до 45 років, які традиційно асоціюються у маркетологів з сучасністю та платоспроможністю.
З огляду на ці три пункти, можна зробити висновок, що IPTV|OTT дивляться сучасні молоді люди, зацікавлені в новинках та вузькоспеціалізованих продуктах.
Тому, коли до нас звернувся бренд Пробіз Феміна, ми запропонували їм розміщення на каналах IPTV|OTT. Як результат — приріст продажів у +23% порівняно з +7% в середньому по категорії. Більш того, по завершенню кампанії доля продажів Пробіз Феміна від всієї категорії сягнула 43%, що є фінальним “Так” на питання “Чи варто брендам рекламуватись в каналах IPTV|OTT?”. Детальніше про перебіг кампанії — в інфографіці нижче.
Побудова будь-якої медіакампанії вимагає розуміння уподобань цільової аудиторії та безумовно бізнес цілей які встановлені перед цією активністю, але навіть в начебто стандартних медіаканалах завжди можна знайти нестандартний підхід з партнером який націлений на ефективні медіа рішення.