Новини
-
09 жовт.
Використання штучного інтелекту в медіа.
Сфера медіа активно адаптує можливості штучного інтелекту (ШІ), перетворюючи технології на практичний інструмент щоденної роботи.
-
07 жовт.
Джерела, в яких на думку українців найбільш поширені фейкові новини та дезінформація.
У 2025 році українці ще більш критично оцінюють інформаційне середовище, і дедалі частіше помічають поширення фейкових новин саме у соціальних мережах.
-
02 жовт.
Ставлення українців до власних торгових марок.
Власні торгові марки (ВТМ) поступово змінюють сприйняття українських споживачів, стаючи невід’ємною частиною щоденного вибору.
-
30 вер.
З яких джерел українці переважно отримують інформацію про події в Україні.
У 2025 році Telegram остаточно закріпився як головний канал інформування українців про події в країні.
-
25 вер.
Як українці сприймають вигідні покупки.
Споживча поведінка українців у 2025 році демонструє цікаві зміни у ставленні до вигідних покупок.
-
23 вер.
Звички економії: що українці змінюють у щоденних покупках.
У 2025 році економія стала важливою частиною споживчої поведінки, і дані показують, що українці активно змінюють свої звички під час щоденних покупок.
-
19 вер.
Вплив згадування ціни в рекламному повідомленні на споживача.
Маркетингова комунікація працює не лише завдяки яскравим візуалам чи влучним слоганам.
-
16 вер.
Перешкоди на шляху до успіху в інфлюенсер-маркетингу.
Попри популярність інфлюенсер-маркетингу та його можливості для брендів, маркетологи стикаються з конкретними перешкодами, що впливають на ефективність цього інструменту.
-
11 вер.
ТОП три ключових елементи аудіо креативу.
Аудіо формати набирають популярності, і саме тому важливо знати, які елементи креативу найбільше впливають на рішення покупців.