Команда
Технології
Система медіа-планування та аналізу маркетингових даних що дозволяє виконати всі стадії процесу планування рекламної кампанії в засобах масової інформації.
Компанія Нільсен є оператором ТБ панелі в Україні, забезпечуючи дослідження уподобань телеглядачів. Дані, отримані від дослідницької панелі Нільсен, разом з даними Комунікаційний Альянс, є основою для визначення Індустріальним Телевізійним Комітетом (ІТК) ТБ рейтингів в Україні, які він надає ринку.
Вимірювання поведінки інтернет-користувачів.
Забезпечення контролю та корекції запланованих кампаній в рамках розміщення телевізійної реклами, аналіз телеперегляду цільової аудиторії.
Дослідження ефективності зовнішньої реклами.
Компанія здійснює мультимедійний моніторинг телевізійного простору, радіо, digital та зовнішньої реклами в Україні.
Дослідницький інструмент, створений TNS в Україні, який зробив можливим вивчення інтернет аудиторії та моніторингу інтернет реклами на принципово новому рівні якості й точності.
Точна та якісна інформація про цільову аудиторію, а також одне з найбільших повних single-source досліджень для всіх медіа.
На основі історичних даних побудова прогнозного рівня знання ТМ після завершення рекламної кампанії.
Система звітності, яка допомагає оперативно та якісно надавати інформацію щодо конкурентного оточення в різних медіа носіях.
Визначення ефективного рівня охоплення цільової аудиторії на ефективній частоті завдяки різним каналам комунікації для уникнення надлишку інвестицій.
Опитування цільової аудиторії на предмет визначення важливості та впливу медіа контактів на вибір продукції чи послуг з подальшою корекцією на збільшення ефективності в маркетинговій комунікації.
Побудова карти контактів в розрізі привабливості, довіри та знання медіа носіїв для цільової аудиторії.
Концентрація рекламної активності на аудиторію, яка специфічно контактує з медіаповідомленням, що в цілому забезпечує вищий рівень охоплення кампанії.
Програмне забезпечення дозволяє визначити оптимальну частоту контактів з рекламним повідомленням.
Оборот
Історія
- 2019
Media Systems серед ТОР15 медіа агенцій України
- 2013
Створення MS-Smart Group
- 2011
Співзасновник ІКЗР
- 2006
Партнерство з Dentsu
- 2005
Заснування агентства Media Systems