Місія

Ефективне управління медіа-інвестиціями наших партнерів

Бачення

Комунікація принесе користь будь-якому бізнесу

Мета

Надавати ефективні медіа-рішення в кожній категорії

Команда

Янковий Назар
New Business
Макодзеба Юлія
Accountant


Малий Віталій
Digital



Бандрівський Василь
Buying


Гуральчук Андрій
Planning


Цимбалюк Денис
Strategy


КАПІТАЛ

Людський капітал є найбільш важливим активом для життєдіяльності, розвитку та інновацій

ЦІЛІ

Цілі наших партнерів є загальними цілями нашої команди

КОМАНДА

Ми є організованою групою колег, де бізнес-відносини інтегровані в соціальну атмосферу

Технології

Ринкові
Galileo

Система медіа-планування та аналізу маркетингових даних що дозволяє виконати всі стадії процесу планування рекламної кампанії в засобах масової інформації.

Nielsen

Компанія Нільсен є оператором ТБ панелі в Україні, забезпечуючи дослідження уподобань телеглядачів. Дані, отримані від дослідницької панелі Нільсен, разом з даними Комунікаційний Альянс, є основою для визначення Індустріальним Телевізійним Комітетом (ІТК) ТБ рейтингів в Україні, які він надає ринку.  

Gemius

Вимірювання поведінки інтернет-користувачів.

Markdata

Забезпечення контролю та корекції запланованих кампаній в рамках розміщення телевізійної реклами, аналіз телеперегляду цільової аудиторії.

doors

Дослідження ефективності зовнішньої реклами.

Комунікаційний альянс

Компанія здійснює мультимедійний моніторинг телевізійного простору, радіо, преси та зовнішньої реклами в Україні.

CMeter

Дослідницький інструмент, створений TNS в Україні, який зробив можливим вивчення інтернет аудиторії та моніторингу інтернет реклами на принципово новому рівні якості й точності.

KANTAR

Точна та якісна інформація про цільову аудиторію, а також одне з найбільших повних single-source досліджень для всіх медіа.

Власні
awareness
MS Awareness

На основі історичних даних побудова прогнозного рівня знання ТМ після завершення рекламної кампанії. 

reports
MS Reports

Система звітності, яка допомагає оперативно та якісно надавати інформацію щодо конкурентного  оточення в різних медіа носіях.

optimizer
MS Optimizer

Визначення ефективного рівня охоплення цільової аудиторії на ефективній частоті завдяки різним каналам комунікації для уникнення надлишку інвестицій.

mca
MCA

Опитування цільової аудиторії на предмет визначення важливості та впливу медіа контактів на вибір продукції чи послуг з подальшою корекцією на збільшення ефективності в маркетинговій комунікації.

contacts map
Contacts map

Побудова карти контактів в розрізі привабливості, довіри та знання медіа носіїв для цільової аудиторії.

loop
Loop

Концентрація рекламної активності на аудиторію, яка специфічно контактує з медіа повідомленням, що в цілому забезпечує вищий рівень охоплення кампанії.

frequency
MS Frequency

Програмне забезпечення дозволяє визначити оптимальну частоту контактів з рекламним повідомленням.

Оборот

2018 рік - 472,9млн грн
Розподіл по бізнес категоріям:
Телебачення - 87,2%
Зовнішня реклама - 4,7%
Радіо - 4,2%
Інтернет - 3,5%
Журнали / газети - 0,3%
Інше - 0,2%

Історія

  • 2016

    Media Systems серед ТОР10 медіа агенцій України

  • 2013

    Створення MS-Smart Group

  • 2011

    Співзасновник ІКЗР

  • 2009

    Media Systems серед ТОР15 медіа агенцій України

  • 2006

    Партнерство з Dentsu

  • 2005

    Заснування агентства Media Systems