operators_p1.jpg

За останні кілька років використання інтерактивного телебачення у великих містах зросло в два рази і демонструє подальшу позитивну динаміку.

Люди хочуть дивитися ТБ, але на своїх умовах – обирати що, коли і де переглядати.

В епоху мульти-екранності всі великі виробники та дистриб'ютори відео-контенту змагаються за глядача: стрімери Netflix і Amazon, на локальному ринку Megogo, Divan TV, Sweet TV, звичайно ж Youtube, FB та IG - всі пропонують повноцінну заміну лінійному ТБ.   

Гравцям цієї категорії життєво-важливо відслідковувати тренди і сегментувати свою аудиторію, пропонуючи їй саме те, чого вона бажає зараз.

operators_p2.jpg

Гравці в перегонах за споживачем шукають нові способи залучення та переключення на себе аудиторії конкурентів – адже всі, хто бажав споживати відео-контент вже підключені до того чи іншого провайдера чи оператора. Наприклад, Divan TV пропонує підключення одночасно до 9 пристроїв та пробний період; Sweet TV – перший місяць за 1 грн та завантаження відео; Volia та Київстар пропонують пакети, що включають ТБ, Інтернет та мобільний зв’язок тощо.

Аудиторії у провайдерів відрізняються відповідно до пропозицій, які ті генерують: цін, покриття, core value – наприклад, є категорія глядачів, що готова платити більше за ліцензійний контент.

operators_p3.jpg

Цікаво, що у провайдерів зі старшою аудиторією конвертація знання в споживання вища.

Можливо, це пов'язано з тим, що молодша аудиторія більш схильна до експериментів і готова переключатися, коли у конкурента з’являється більш цікава або зручна пропозиція. 

operators_p4.jpg

У Волі найкраще покриття у всіх регіонах, окрім Києва і Харкова, де лідером є Тріолан, а Київстар полюбляють на Півночі та Південному-Заході.

В будь-якому випадку, сьогодні глядач має всі можливості обирати саме той контент, який його влаштовує, а провайдери вимушені боротися за кожного абонента і винаходити нові способи залучення аудиторії.